Home

FAMILIA I NADAL EN UN CAP DE SETMANA MUSICAL

Aquest cap de setmana la Societat "Unió Musical" de Crevillent ha organitzat dues activitats musicals pensant, com és costum en aquestes dates, en un públic familiar, perquè pares i fills, junts, s'apropen i gauidisquen de la música. I tot això sense perdre de vista, per descomptat, a tots aquells que s'acosten a les activitats organitzades per aquesta Societat per la garantia de qualitat i bon fer de la marca "Unió Musical" de Crevillent.

Dissabte 21 de desembre, a les 11:30, a l'Auditori de la Casa Municipal de Cultura "José Candela Lledó" de Crevillent, tindrem la grandíssima oportunitat de gaudir de l'espectacle BRASS, BRASS, BRASS, concert didàctic-familiar. Es tracta del nou projecte del famós quintet de metalls valencià Spanish Brass Luur Metalls, grup de prestigi mundial. No en va, arriben a Crevillent acabats d'aterrar dels Estats Units, on han realitzat una gira durant les últimes setmanes. Mitjançant aquest espectacle tracten d'acostar la sonoritat dels instruments de metall al públic més jove.

D'altra banda, el diumenge 22 de desembre, a les 12:00 hores, de nou a l'Auditori de la Casa Municipal de Cultura "José Candela Lledó" de Crevillent, tindrà lloc el tradicional concert de Nadal de la Societat "Unió Musical" de Crevillent. Com cada any, aquest concert tracta de ser nou, apostant enguany per un format diferent, enfocat als xiquets com sempre, però també buscant que els nens i el treball que amb ells es realitza des de l'escola de música de la SUM siguen també merescuts protagonistes.

Així, en la primera part, la banda de la Societat "Unió Musical" de Crevillent interpretarà, sota la batuta de Manuel Mondéjar Criado, una selecció de bandes sonores de Disney, que de ben segur faran les delícies de totes aquestes generacions la infància ha transcorregut de la mà de les pel·lícules de la factoria americana. Les grans novetats arribaran a la segona part. En primer lloc, anirà a càrrec de la banda d'educands de la SUM Crevillent, formada per alumnes que actualment cursen estudis a l'escola de música crevillentina. La banda d'educands estarà dirigida pel Professor Juan Rafael Muñoz Muñoz, de la Universitat d'Almeria. S'interpretarà música per al Nadal, però no els tradicionals nadales a l'ús, sinó les propostes elaborades pel professor Muñoz. El principal objectiu d'aquesta segona part és que els assistents gaudisquen de la música i amb la música, fent música i sent part activa de l'espectacle. Per tant, també aquest concert molt recomanable per a un públic familiar.

Tots dos esdeveniments, organitzats per la Societat "Unió Musical" de Crevillent, compten amb el patrocini de l'Ateneu Municipal de Cultura de l'Ajuntament de Crevillent i, el de diumenge, també amb el de la Regidoria de Cultura d'aquest Ajuntament.

L'entrada a ambdós concerts és gratuïta, sense invitació, limitada a l'aforament de l'Auditori.